Email marketing başarı kriterlerini, bir çok çevresel faktörü ve zaman kriterini de içine kattığı için hesaplanması oldukça zordur. Bu yazımda bu faktörlerden bazılarına değineceğim.
Sunucu Yapılandırması:
Mail gönderimi sırasında kullanılan
Devamini Okumak icin ...
e-mail marketing
Email Marketing’de Başarı Yazılıma Değil Hizmete Bağlı -I-
Pazarlama araçlarının en az maliyetli ama doğru yapıldığında en etkili yöntemlerinden birisi olan email marketing (eposta ile pazarlama), bugünlerde hemen her kurum tarafından kullanılıyor. Bu faaliyeti yürütmek için öncelikle ve en çok, gönderimin yapılacağı yazılım
Devamini Okumak icin ...
Email Marketing’de Başarı Yazılıma Değil Hizmete Bağlı -II-
Yazı dizimin 2. ve son bölümde teknik açıdan yapılması gereken çalışmalara değineceğim. Bu çalışmalar, pazarlama açısından iyi hazırlanmış email marketing kampanyalarının başarılı olması için mutlaka yapılması gereken teknik hizmetlerdir. Bu hizmetlerin, işinin
Devamini Okumak icin ...